top of page

MAESTRO ARMANI

Powrót do Armani-ego :) Na salony wkracza MAESTRO GIORGIO ARMANI ... Tak jak obiecałam w poprzednim poście ARMANI OD A DO Z <------- kliknij w link :) kolejna recenzja na temat kosmetyku tej marki.

Giorgio Armani Maestro eraser korektor przeciw cieniom

pojemność 15ml

odcień 03

Moja opinia:

Plusy:

- bardzo wydajny, korektor starcza mi spokojnie na około 9 miesięcy

- bardzo ładne opakowanie

- bezzapachowy

- świetnie komponuje się z odpowiednio dobranym podkładem do twarzy w celu uzupełniania makijażu

- długo utrzymuje się na twarzy

- delikatne drobinki ładnie rozświetlają przestrzeń pod okiem

- idealnie pasuje do każdego rodzaju cery

- preparat po wklepaniu opuszkami palców pięknie wtapia się w skórę

- nie tworzy efektu "pandy"

- umiejętnie zakrywa cienie pod oczami, opuchnięcia, oznaki zmęczenia

- skóra pod okiem wygląda świeżo i promiennie

- mocno kryjący

Minusy:

- dość wysoka cena

Podsumowanie:

Tak ja zauważyliście na ogrom plusów podałam tylko jeden minus ;) Jest to korektor idealny dla mnie. Używam go już długo i się nie kończy ;) Jak na razie nie zdecyduję się na zakup innego. Korektor Armani-ego posiada jeszcze inne odcienie w związku z tym każda kobieta znajdzie odpowiedni kolor produktu. Korektor można zakupić oraz przetestować między innymi w salonach Douglas. Cenę podałam jako jedyny minus, ale czy na pewno jest to minus na tak długie stosowanie produktu? Ja jestem na TAK !

Mam nadzieję, że Paniom, które planują zakup korektora troszkę pomogłam z wyborem ;)

Być może są tu Panie, które posiadają ten produkt? Chętnie poznam Wasze opinie na temat tego kosmetyku.

ZNAJDZIESZ MNIE:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

ZAOBSERWUJ MNIE TUTAJ:

bottom of page