top of page

DIY PLAKATY

Kolejny design w pokoiku dziecięcym, dzisiaj rządzą plakaty! Dziewczyny nie ukrywam, że mam bzika na punkcie zdjęć, fotografii, ramek, napisów, plakatów itp.. im więcej tym lepiej ;) Każde pomieszczenie w moim domu jest wzbogacone o powyższe dekoracje.

Jest tu Pani o podobnym hobby?

Ciągle pracuję nad dekoracją pokoiku dla dziecka, nie byłabym sobą jakbym nie wzbogacała go o kolejne akcesoria. Kilka pomysłów już wdrożyłam między innymi: COTTON BALLS MAM I JA ! <------ dla przypomnienia kliknij w link. Tym razem przedstawiam Wam wstępną listę wybranych przeze mnie haseł, zwrotów i rysunków, które zawisną w pokoiku. Zdecydowałam się na pozytywne hasła pasujące do pomieszczenia, gdzie po przeczytaniu ich od razu robi nam się przyjemnie i ciepło na sercu - ja tak mam ;)

Pewnie jeszcze tego nie wiecie kochani ale bardzo lubię rysować, a zwłaszcza rysunki dla dzieci. W galerii pojawił się kotek narysowany przeze mnie :) Jak Wam się podoba?

Czy w Waszym domu też królują plakaty?

Macie jakieś sprawdzone, które pięknie się prezentują?

Zależy mi aby pomieszczenie u dziecka było jeszcze bardziej przytulne :)

Pomożecie?

ZNAJDZIESZ MNIE:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

ZAOBSERWUJ MNIE TUTAJ:

bottom of page