top of page

BACKSTAGE ...

Kochani pamiętacie jak pisałam kilka dni temu, a dokładnie 3 sierpnia o castingu mama na okładkę, w którym wzięłam udział do miesięcznika M jak MAMA?? Na castingu przeszłam do kolejnego etapu jako jedna z kandydatek.

------> DLA PRZYPOMNIENIA ZERKNIJCIE NA PONIŻSZY LINK :

Tym razem zdaję Wam relację zza kulis ;)

Dzisiaj odbyła się sesja. Byłam nią bardzo podekscytowana, jednak leciutki stres również mi towarzyszył, co prawda kilka minut później dzięki współpracy wspaniałych osób na miejscu czułam się przed obiektywem jak ryba w wodzie ;) Dziewczyny się spisały! Dziękuje Aniu, Kasiu i całej ekipie #mjakmama

Wiedziałam, że sesja ma na celu ukazanie szczęścia jakie nosze w sobie. Szczęście jakim jest bycie mamą. To mi dodało skrzydeł, a córeczka, która mi towarzyszyła dała mi poczucie piękna i spełnienia.

Jak Wam się podoba zapowiedź przed wielkim finałem?

Okładka M jak MAMA a My w roli głównej wraz z córcią już niebawem na półkach sklepów.

ZNAJDZIESZ MNIE:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

ZAOBSERWUJ MNIE TUTAJ:

bottom of page