top of page

O WŁOS DO IDEAŁU

‪#‎włosy‬ ‪#‎kosmetyki‬ ‪#‎pielęgnacja‬ #loreal #kerastase

Poniżej na zdjęciach moja ulubiona marka kosmetyków do włosów Loreal KERASTASE ‪ Jestem jej wierna i jedynie uzupełniam sobie "kolekcję" o inne serie tych produktów. ;)

Posiadacie któryś z tych kosmetyków do pielęgnacji?

Ciekawa jestem czy tak samo jesteście zadowolone z tej marki :)

Poniżej kilka zdjęć i opis kolejno używanych przeze mnie produktów. Być może macie jeszcze inne, które możecie polecić ? i które stworzą cuda z naszymi czasem nieznośnymi włosami ;)

1. Szampon: Kerastase Chroma Riche do włosów bardzo uwrażliwionych, koloryzowanych globalnie lub z pasemkami - używam go bardzo często

2. Szampon Kerastase do wrażliwej skóry głowy i suchych włosów. Dla osób które odczuwają dyskomfort skóry głowy, taki jak, np swędzenie, zaczerwienienie, mrowienie lub podrażnienia - stosowany w sytuacjach gdy rzeczywiście czujemy mały dyskomfort

3. Serum: SENSIDOTE DERMO-CALM profesjonalne „antidotum” dla wrażliwej skóry głowy. Koi. Łagodzi. Przynosi ulgę. Dla skóry wrażliwej, odpowiedni dla każdego rodzaju włosów. - do codziennego stosowania, aby ukoić skórę głowy jeżeli jest taka potrzeba.

3. Spray Kerastase Discipline Fluidissime do włosów niezdyscyplinowanych, uwrażliwionych oraz normalnych - używam go za każdym razem po umyciu włosów.

4. Mleczko termiczne Kerastase do wszystkich rodzajów włosów niezdyscyplinowanych oraz podatnych na puszenie i wilgoć - używany przeze mnie sporadycznie

5. Rewelacyjna pianka Loreal do zwiększania objętości włosów u ich nasady. Nadaje włosom lekkość i połysk, utrwala bez obciążania. Dzięki zawartości filtrów UV chroni kolor włosów - używany jedynie wtedy gdy rzeczywiście zależy mi aby włosy u nasady były uniesione

6. Nabłyszczacz w spray'u Kerastase Gloss Appeal idealne wykończenie fryzury - perfekcyjne wygładzenie i nawilżenie.

ZNAJDZIESZ MNIE:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

ZAOBSERWUJ MNIE TUTAJ:

bottom of page