top of page

ARMANI od A do Z

Dzisiejszy post dotyczy recenzji pudru sypkiego znanej i .... no właśnie czy "lubianej?" przez kobiety firmy GIORGIO ARMANI :)

Jest to pierwszy, ale nie jedyny kosmetyk tej marki, który oceniam, dalsze pojawią się w kolejnych postach już niebawem ;)

Giorgio Armani Micro-fil Loose Powder Repack - Puder sypki

pojemność 15 g

odcień 02

Moja opinia:

Plusy:

- mega wydajny, cały puder starcza mi spokojnie na około 8 miesięcy

- bardzo eleganckie opakowanie

- bezzapachowy

- kolor idealnie dopasowuje się do koloru skóry na twarzy

- świetnie nadaje się na każdy rodzaj podkładu jako wykończenie makijażu

- długo utrzymuje się na twarzy

- delikatne drobinki ładnie rozświetlają cerę

- idealnie pasuje do każdego rodzaju cery

- nie tworzy efektu maski

- możliwość aplikacji pudru za pomocą dołączonej mięciutkiej gąbeczki

- lekkokryjący

- drobno zmielony

Minusy:

- problem aplikacji produktu np: w samochodzie, kosmetyk dość mocno się prószy i może to powodować ślady na ubraniu lub fotelu

- dość wysoka cena

Podsumowanie:

Po długich poszukiwaniach pudru sypkiego MAM, ZNALAZŁAM :) jest to puder idealny dla mojej cery, oraz pięknie ale i delikatnie rozświetla co tworzy dla mnie idealną całość. Używam go od kilku lat i jak na razie żaden inny puder go nie przebił. Puder Armani-ego posiada jeszcze dwa odcienie w związku z tym każda kobieta znajdzie odpowiedni kolor produktu. Puder można zakupić oraz przetestować między innymi w salonach Douglas. W minusach napisałam o dość wysokiej cenie, jednak śmiało można stwierdzić, że kosmetyk przy tej wydajności rozkładając go na kilka miesięcy nie jest aż tak drogi - oczywiście wszystko zależy od częstotliwości stosowania pudru.

Co myślicie o tym kosmetyku? Chętnie poznam Wasze opinie?

ZNAJDZIESZ MNIE:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

ZAOBSERWUJ MNIE TUTAJ:

bottom of page