top of page

CÓRECZKA! I CO DALEJ?

Kochani już na 95% lekarz potwierdził, że spodziewamy się dziewczynki, więc wątpliwości zostały rozwiane co prawda zawsze zostaje te 5% ;)

Bardzo się cieszymy - już przed zajściem w ciążę marzyłam o dziewczynce, jednak chłopczyk też jest w planach ;)

Przed ciążą już wybierałam sobie jakieś imiona dla dziecka, niektóre podobały mi się bardziej inne mniej. Niestety w naszej głowie jest tak, że imiona chcąc nie chcąc przypisujemy do jakiejś znajomej osoby, którą lubimy lub nie, która nam się kojarzy miło bądź nie koniecznie.

Nieraz słysząc propozycje imienia odpowiadamy: "Oj nie ja nie lubię tego imienia bo mi się źle kojarzy" ;)

Macie lub miałyście podobnie? :)

Jest wiele osób, które nam doradzają, podpowiadają, tzw. "wiedzą lepiej" jednak wybór imienia dla dziecka powinien należeć tylko i wyłącznie do jego rodziców.

Osobiście na początku ciąży miałam pomysł na imię dla dziewczynki i dla chłopca i myślałam, że tak już pozostanie i nic się w tej kwestii nie zmieni ;) jednak było inaczej hi hi

Jest wiele imion, o których tak naprawdę słyszałam pierwszy raz m.in.:

dla chłopca:

- Aaron,

- Aslan,

- Nataniel

dla dziewczynki:

- Gaja,

- Mirella,

- Letycja

hmm dosyć oryginalne imiona ale uważam, że równie urocze dla dziecka :)

Chętnie dowiem się jakie są imiona Waszych córeczek? Czy bardziej stawiacie na oryginalność, czy może równie piękne mniej wyszukane, a tradycyjne imiona? Czym kierowałyście się przy wyborze odpowiedniego imienia dla Waszych maleństw?

Nie ukrywam, że sięgnęłam między innymi po kalendarz, horoskop, oraz artykuły na temat znaczenia imion, jednak po głębszym zastanowieniu się nie chcę kierować się wyborem ze względu na wypisane cechy osobowości, które są opisane w horoskopach, czy różnego rodzaju artykułach, bo jak się okazuje, czasem jedno imię ma różne znaczenie, co jest dla nas mylne - wszystko zależy od artykułu hmm...

Poniżej moja burza mózgów :)

ZNAJDZIESZ MNIE:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

ZAOBSERWUJ MNIE TUTAJ:

bottom of page