top of page

COTTON BALLS MAM I JA !

powoli zaczynam wzbogacać wyposażenie pokoiku dziecięcego o nowe dodatki

Designu nigdy dosyć :)

Dzisiaj wzbogaciłam o nową rzecz pokoik dziecięcy, mianowicie zakupiłam 5 sztuk białych i 5 sztuk pudrowo-różowych kul.

Po złączeniu specjalnym przewodem zakończonym lampkami tworzą niezwykle delikatny element dekoracyjny.

Każdą z kul łączy się przewodem co daje nam sznur świecących‪ #‎COTTON‬ ‪#‎BALLS‬ :)

Zasilane są na dwie baterie typu paluszki.

W dzień tworzą ciekawy element dekoracyjny pomieszczenia, zaś wieczorami świetnie nadają się do pozostawiania na noc w pokoiku dziecięcym.

Oceńcie same :)

Jak Wam się podoba?

Być może już posiadacie w domu taką ozdobę?

Cotton Balls występują w różnych akcentach kolorystycznych, ciekawa jestem jak prezentują się zapalone właśnie w innych kolorach :D

Taki gadżet można również wykorzystać w każdym innym pomieszczeniu Waszego domu

(zależnie od preferencji kolorystycznych)

Ja jestem na TAK ! <3 #love

ZNAJDZIESZ MNIE:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

ZAOBSERWUJ MNIE TUTAJ:

bottom of page