top of page

SESJA CIĄŻOWA

Dlaczego zdecydowałam się na sesję ciążową?

Otóż pomysł na sesję zrodził mi się w 6 miesiącu ciąży, gdyż stwierdziłam, że jest to idealny moment na przepiękne pamiątkowe zdjęcia :)

Na początku ciąży nie byłam przekonana do wykonywania tego typu zdjęć.

Natomiast będąc w 6 miesiącu pięknie zaokrąglił mi się brzuszek, czułam się świetnie, miałam dużo siły i chęci.

Sesję podzieliłam na dwa etapy: 1. studio - zależało mi tutaj na intymności, pokazaniu piękna ciała 2. plener - tutaj skupiłam się na pięknym krajobrazie, wybrałam dzień kiedy było słonecznie ale nie upalnie, miejsce nad wodą, wśród pięknie zielonych drzew

W plenerze byliśmy we troje ;) dołączył do nas tatuś, nie wyobrażam sobie zdjęć gdzie nie jesteśmy w komplecie. RAZEM TWORZYMY RODZINĘ :)

Fot. Justyna Bulska

Czy któraś z Was Drogie Mamusie miała sesje ciążową?

Jeżeli tak to w którym miesiącu zdecydowałyście się na takie zdjęcia? :D

ZNAJDZIESZ MNIE:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

ZAOBSERWUJ MNIE TUTAJ:

bottom of page