top of page

WYJAZD MARZENIE !

PARYŻ - MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ :)

Już będąc nastolatką moim wielkim marzeniem było zobaczyć Paryż a w tym: Wieże Eiffla, Luwr, słynną Katedrę Notre-Dame, Łuk Triumfalny, Montmarte, Wersal, słynny Moulin Rouge i napawać się widokiem pięknego Paryża.

Stało się! Byłam, zwiedziłam, pokochałam :) MIASTO MIŁOŚCI

Zastanawiałyście się kiedyś czy w Paryżu można się zakochać ?? ;)

Być może któraś z Was przeżyła taką miłość ??

Przyznam, że ja owszem, zastanawiałam się czy spotkam wielką miłość, czy się zakocham,

czy ten romantyczny klimat obudzi moje serce - otóż TAK !

Tylko, że ja swoją miłość zabrałam ze sobą ;)

Jeszcze wtedy "chłopak" wybrał się ze mną na ten wspaniały wyjazd we dwoje.

Co tu dużo mówić, było wspaniale!

Do tej pory gdy myślę o Paryżu moje oczy robią się maślane, a usta uśmiechają się ;)

Chętnie wracam do fotografii z tego wyjazdu, przedstawiam Wam kilka kadrów.

ZNAJDZIESZ MNIE:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

ZAOBSERWUJ MNIE TUTAJ:

bottom of page