top of page

DZIECKO TUŻ TUŻ :)

Czas w ciąży leci bardzo szybko ;)

Nadszedł czas na przygotowywania się do przyjęcia dzidziusia :)

1. etap: urządzanie pokoiku

2. etap: prasowanie ubranek

W związku z tym powoli zaczynam urządzać pokoik dla dziecka :D

Niesamowicie się tym "jaram" :P jak na razie mam tylko kilka elementów, mebelków ale już niebawem będzie tego więcej ... Pokażcie mi swoje pokoiki, lub podeślijcie jakieś propozycje dekoracyjne, które sprawdziły się u Was - chętnie zaczerpnę jakiejś inspiracji ?

No cóż kiedyś to musiało nastąpić :P ‪#‎prasowanie‬ ‪#‎ubranka‬ ‪#‎dziecko‬ ‪#‎mama‬

Jak dla każdej wzorowej mamy niemożliwe staje się możliwe ...

Prasowanie - coś czego nigdy nie lubiłam i gdyby nie mój wspaniały mąż chodziłabym w pogniecionych rzeczach :D

Trzymajcie kciuki Kochani ‪:)

ZNAJDZIESZ MNIE:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

ZAOBSERWUJ MNIE TUTAJ:

bottom of page