top of page

SZYTA NA MIARĘ

Pierwszy mój post zaczynam od pięknej, wzruszającej chwili jakim jest ślub :)


Każda z nas chce właśnie w tym dniu czuć się wspaniale i wyglądać wyjątkowo.

Wybór sukni ślubnej nie jest łatwy, przyznacie same?

Oglądałam mnóstwo wzorów sukienek w internecie, w katalogach i salonach sukien ślubnych,

jedne mi się podobały, jedne mniej. Suknie, które przymierzałam były ładne jednak każdej brakowało "tego czegoś" - czegoś co pasowało do mnie ! Dlatego też zdecydowałam się na uszycie sukni od zera. W domu rysowałam bardzo dużo projektów, aż w końcu po zebraniu kilku w jeden, powstał TEN IDEALNY projekt mojej sukni ślubnej. Krawcowa miała nie lada zadanie, gdyż mój pomysł na suknie był wielkim dla niej wyzwaniem. Suknia musiała spełniać wszystkie moje oczekiwania miała być idealna do mojej figury, wygodna, elegancka, seksowna i kobieca – musiała być TAKA MOJA :) na tym mi najbardziej zależało.

Inspirowałam się przepiękną kolekcją sukien ślubnych - Galia Lahav #love



Poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć mojej sukni ślubnej:)

Fot. Justyna Wojnarowska

Ciekawa jestem jak Wam się podoba.

Zapraszam do komentowania ;)



ZNAJDZIESZ MNIE:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

ZAOBSERWUJ MNIE TUTAJ:

bottom of page